9.29.2015

Άτυπο test Αναπτυξιακής Διαταραχής



Εάν οι  γονείς ( ενός βρέφους (12+)  ή παιδιού προσχολικής ηλικίας)  παρατηρήσουν τουλάχιστον 3 συμπτώματα  από αυτά που ακολουθούν, απαραίτητο θα ήταν να ζητήσουν  τη συμβουλή ενός αναπτυξιολόγου  ή κάποιου ειδικού. Οποιεσδήποτε ανησυχίες για την ψυχοκινητική ανάπτυξη και συμπεριφορά των παιδιών μας, θα πρέπει να μοιράζονται. Η προσέγγιση «περιμένοντας και βλέποντας» μπορεί να είναι πολύ επιζήμια κατά τη διάρκεια της σημαντικής περιόδου των 5 πρώτων χρόνων. Τα πρώτα πέντε χρόνια της ζωής ενός παιδιού ο εγκέφαλος αναπτύσσεται με τους πιο γοργούς ρυθμούς και έχει τη μέγιστη ικανότητα μάθησης.



Καθόλου ή λίγο έκφραση του προσώπου
Αδυναμία στην ανάπτυξη ανάλογων με το αναπτυξιακό επίπεδο σχέσεων με συνομηλίκους
Έλλειψη συγκίνησης
Απουσία ή χαμηλή ικανότητα να αρχίσουν ή να συνεχίσουν μία συζήτηση με άλλους
Έλλειψη ποικίλου, αυθόρμητου παιγνιδιού με παίξιμο ρόλων ή κοινωνική μίμηση

Εμφανώς άκαμπτη εμμονή σε συγκεκριμένες μη λειτουργικές συνήθειες ή τελετουργίες,
Επίμονη
ενασχόληση με μέρη αντικειμένων
Καθόλου ή λίγο βλεμματική επαφή
Μονότονη στάση του σώματος
Απουσία αυθόρμητης συμμετοχής σε απολαύσεις,
 ενδιαφέροντα ή επιτεύγματα με άλλους ανθρώπους
Καθυστέρηση, ή πλήρης έλλειψη της ανάπτυξης της ομιλούμενης γλώσσας
Στερεότυπη και επαναληπτική χρήση της γλώσσας ή χρήση ιδιοσυγκρασιακής γλώσσας
Περιορισμένη ενασχόληση με έναν ή περισσότερους στερεότυπους και περιορισμένους τύπους ενδιαφερόντων, η οποία είναι μη φυσιολογική είτε σε ένταση είτε σε εστίαση
Στερεότυποι και επαναληπτικοί κινητικοί μαννιερισμοί (π.χ. κτυπήματα ή συστροφές των χεριών ή των δακτύλων ή περίπλοκες κινήσεις ολόκληρου του σώματος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...