ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΙΔΙ
|
ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ
|
Ανεξάρτητες κινήσεις χεριού- ποδιού (αμέσως
μετά τον τοκετό.
|
Παθολογικά πρότυπα κίνησης.
|
Έλεγχος κεφαλής
( 4ος μήνας )
|
Έλλειψη ελέγχου κεφαλιού.
Δυσκολία στην αναπνοή και σίτηση.
|
Συμμετρία κορμού-άκρων.
(Βάζει τα χέρια στο στόμα-παίζει με
κουδουνίστρα κ.α).
|
Χρησιμοποιεί μόνο το ένα χέρι- Κεφάλι
γυρισμένο προς μια πλευρά-Δε βάζει τα χέρια στο στόμα-Σκολίωση.
|
Προετοιμασία για ορθοστάτηση. Απλώνει χέρια
και στέκεται με βοήθεια.
|
Δεν ορθοστατεί .Δεν απλώνει τα χέρια του.
Παρουσιάζονται ασυμμετρίες.
|
Εκλύει προστατευτικές αντιδράσεις- Σε πρηνή
θέση στηρίζεται στα χέρια και σηκώνει το κεφάλι ψηλά ( 6 μηνών περίπου).
Εξαφανίζονται σιγά-σιγά τα βρεφικά αντανακλαστικά.
|
Δεν υπάρχουν προστατευτικές αντιδράσεις.-
Δεν ανυψώνει το κεφάλι.- Δεν γυρίζει μπρούμυτα.- Παραμένουν βρεφικά
παθολογικά πια αντανακλαστικά.
|
Στροφές από ύπτια σε πρηνή θέση – Ρολλάρισμα.
|
Δεν ρολλάρει.- Δεν υπάρχουν στροφικές
κινήσεις κορμού.
|
Κάθεται χωρίς στήριξη – Εκτελεί πλάγια
στήριξη στα χέρια.(7-8 μηνών)
|
Αδυνατεί και πέφτει προς τα πίσω ή πλάγια.
|
Στέκεται όρθιο με ανοιχτά πόδια- Κρατιέται
στα έπιπλα – Μπουσουλάει- Κάθεται και ρολλάρει.
(Μετά το 12ο μήνα)
|
Δεν στέκεται όρθιο – Δεν μπορεί να καθίσει.
Παραμονή παθολογικών αντανακλαστικών.
|
Λογοθεραπεία είναι η επιστήμη που ασχολείται με τις διαταραχές λόγου, φωνής ομιλίας, μάσησης και κατάποσης σε παιδιά και ενήλικες.Τα αιτία αυτών των διαταραχών μπορεί να είναι νευρολογικά, εξελικτικά ή λειτουργικά. Η εκμάθηση του λόγου στα παιδιά, αποτελεί υπεύθυνο καθήκον. Έτσι μία διαταραχή στην ομιλία, δεν αποτελεί μόνο αισθητικό πρόβλημα αλλά σχετίζεται με την πλήρη εξέλιξη της παιδικής προσωπικότητας.
5.02.2015
Εικόνα Εγκεφαλικής Παράλυσης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου