1.23.2015

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ

Η πρώιμη προσχολική παρέμβαση δημιουργεί τις καλύτερες ευκαιρίες και προϋποθέσεις για την ομαλή εξέλιξη των παιδιών σε όλους τους τομείς.
Όταν οι διαδικασίες απλοποίησης της ομιλίας ενός παιδιού παραμένουν, η ομιλία του δεν εξελίσσεται και δε συμβαδίζει με τη χρονολογική του ηλικία οι γονείς πρέπει να απευθυνθούν σε λογοπεδικό.

Ο θεραπευτής αξιολογεί τη φωνητική και φωνολογική εξέλιξη του παιδιού, καταγράφει τις απλοποιήσεις της ομιλίας του και προσδιορίζει τη φωνολογική του ηλικία.
Μέσω συγκεκριμένων τεχνικών και μεθόδων ο λογοπεδικός ανάλογα με τη διάγνωση αποκαθιστά τις διαταραχές του λόγου και της ομιλίας.

Ενδεικτικά πετυχαίνει:
  • Ενδυνάμωση των στοματοπροσωπικών μυών, εύρος κίνησης ( χείλη, γλώσσα, σιαγόνα, μαλακή υπερώα, πρόσωπο)
  • Συντονισμός αναπνοής και φώνησης
  • Βελτίωση της ακουστικής αντίληψης
  • Καλλιέργεια φωνολογικής επίγνωσης
  • Αποκατάσταση των φωνημάτων που υπολείπονται
  • Αυτοματοποίηση των κινήσεων κατά την παραγωγή τους στην αυθόρμητη ομιλία 
 Η αντιμετώπιση των προβλημάτων καθώς και η διαδικασία αποκατάστασής τους δεν αφορούν μόνο το παιδί. Στην εκπαίδευση εμπλέκονται η οικογένεια, οι οικείοι και το ευρύτερο περιβάλλον του παιδιού. Κατά την αποκατάσταση τα νέα πρότυπα ομιλίας πρέπει να τηρούνται απ’ όλους σε καθημερινή βάση και να μην περιορίζονται μόνο κατά την θεραπευτική συνεδρία. Ο ρόλος των γονέων είναι καθοριστικός, ωστόσο δεν πρέπει να χάνουν την ψυχραιμία και την υπομονή τους γιατί η διαδικασία τις περισσότερες φορές είναι χρονοβόρα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...